Oxsjöön!

Har ju varit i stugan hela helen och ingen datan och så klart blir vädret perfekt nu ist för helgen som hade storstorm.. I fredags efter jobbet åkte Johan, Tommy, Erica och jag på en skotertur till Oxsjön. Vädret har sugit hela helgen, i Lördags fick vi inte åka upp till Oxsjön igen för det var storm så vi fick åka tillbaka på Söndagen och hämta alla saker. Det var huuuur mycket vatten som helst på isen också.. Jag älskar faktiskt att vara uppe i stugan. Man behöver inte bry sig om något eller någon, bara chilla!
Sen igår åkte jag och Johan hem till mig och sedan kom hans mamma och hämtade honom men han kom tillbaka
hit senare på kvällen för han går och tar skoterkort här i Vemdalen så då bor han här, gillas!


Jag saknar dig så enormt mycket!

    
    



Du var mitt allt och lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback