My life would suck without you

Har inte bloggat på någon dag nu men nu ska jag mig till ett riktigt långt ;)

I tisdags så gick jag i skolan som vanligt och när jag gick hem till mig så kom Johan och Henrik till mig. Vi tre skulle ta IDkort till lite saker. Gjorde det och sedan gick vi på Knuten för Henrik skulle äta men då vart jag och Johan så sugen på pizza så vi delade på en, såå gott. Efter det så gick vi hem för att mamma väntade på oss där så åkte vi på dollar och köpte mer julpynt till lägenheten. Haha jag skulle kunna fylla min lägenhet med bara jul saker, älskar verkligen jul. Men det går ju inte, blir nog lite för mkt då. Sedan när vi var klar åkte vi hem, Johan följde mig och vi gjorde inte så mkt..  Jag älskar dig! <3

Onsdagen så gick jag i skolan och efter det så var jag med Michaela och Erica. Vi kikade på tv och pratade och sedan gick jag och Erica till henne och kikade på Grey's Anatomy. Det är min höjdpunkt på veckan, Grey's har jag följt huuur länge som helst för det är så sjukt jävla bra, verkligen bäst! Erica och jag lyssnade på julmusik också. Haha ovanligt att jag lyssnar på det ;)  Sedan gick jag hem och Michalea sov hos mig :)

Idag så händer inte så mkt, skolan först och när vi kom hit i morse kl 08.20 så fick vi reda på att vi börjar typ 12.50. Så less på att vi aldrig får rada på något här i skolan.. Ikväll ska jag nog käka middag med Erica, får se vad vi lagar. Blir säkert något gott!

Har ingen dator här i Sveg, lämnade den i Vemdalen. Men jag ska nog låna ericas dator ikväll så kanske jag kan skrvia då :)

Nomy -If you can hear this <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback