kommit in i en fas där jag bara vill köpa jackor!

Ja har så sjukt tråkigt, en fredag kväll liksom. Har varit på Glöggparty nu en sväng men vart allergisk mot deras katt så jag var tvungen att åka hem. Sen jag kom hem har jag fan inte gjort ett piss.. Bara suttit vid datan och i telefon. Men nu tänkte jag gå och kika om vi har något gott hemma och slänga mig i soffan! Underbart!
Imorgon kommer mina Babes till mig, Erica&Johan :) <3


Har fått en till jacka nu i alla fall. Jag har typ hundra jackor men använder ingen utan dom nästan. Bara den jag fick nu från RipCurl och min PeakPerformance jacka, såklart var de båda rosa ;)


här är den nya, RipCurl 1799:-


Här är den från PeakPerformance 4300:-


Jag är beroende av jackor ! Skulle kunna köpa hur många som helst!



Kommentarer
Anonym säger:

jag har oxå haft en sjuuuukt tråkig fredag!!! <3

2009-12-18 | 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback