I'm not a girl, not yet a woman

Idag har jag fan inte gjort ett piss förutom att sitta här vid datorn eller vid tvn. Väntar på Madeleine som ska komma och hämta bandyklubbor tror jag. Och sen ikväll kanske Fridababe kommer och vi ska kika på Glee och fixa musik tills imorgon. Verkligen längtar nu!! Förövrigt sitter jag och pepprar Britney's låtar och längtar tillbaka. 
                                                                                                                                                                     

Imorgon är det ju final i Idol, Förra året var jag där och det var skit kul. Då vann ju Kevin, men i år hoppas jag på att calle vinner för Erik kommer ju bli en stjärna oavsett hur det än går. Men om man tänker på hur Svenska folket tänker, så kommer nog Erik att vinna.


Erik                                                    vs                                                 Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback