erica är en cool brud!

(vart inte alls tvingad att ha den rubriken ;))

Jag har ju inte skrivit så mycket nu på nån dag men jag har inte haft datorn med mig.
Fredag: Började med att vi fixade oss hos mig och sedan gick jag Erica och Frida till bandyn. Det var väl inte så roligt men senare på kvällen blev det party hos Perza babe! Haha knude knappt gå där inne för det var så mycket folk. KING KVÄLL!
Lördag: så vaknade vi tidigt men vi låg nog mest i sängen och soffan hela dagen.. Vi var ute och gick lite oxå, tänkte ta oss en tripp till Dollar men vi kom 20 minuter för sent så vi gick hem igen. KIkade på film och sedan kom det lite folk till mig osv :)
Söndag: Har vi inte gjort allt för mycket, film och sedan var det att vi gick till kyrkanför att kolla på Härjedalens lucior! Dom var fina! Sedan åkte flickorna hem och jag o Erica skulle köra kola men det vart bränt xD

Madeleine och Frizza har sovit hos mig hela helgen :) myyyyys !

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback