dont want to be seen as just anybody

Ojoj vad länge sen det var jag skrev nu känner jag, förlåt för det! Typ inte skrivit på en hel vecka, men den här veckan har varit nice! Måndag och Tisadg var lugn och i Onsdags körde vi klass fest + några mera folk. Och i Onsdags firade jag & Johan 6 månader. Ett halv år, och det har gått så himla fort men jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går. Du är mitt allt! <3

bilder sen i onsdags!


Lellan Jag Agnes :)


Rebecka Tony Magnus




Michaela Frida :)

Jonathan Jag




Lellan Michaela Camilla




Alexander Matilda




Jag Tina Matilda Michaela




Nathalie Jessica


Det var en Kung kväll , i alla fall för mig ;)

Tagit bilderna av http//cmichaelaa.blogg.se Och det kommer mer bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback