561 dagar kvar..

561 dagar kvar tills jag blir 18 och jag längtar ihjäl mig, tänk vad roligt att vara 18. Vad mycket mer man får göra. Men då känner jag ickså att om jag längtar så himla mycket så kommer jag bli besviken när jag väl blir 18.. Nej nu måste jag ge mig, tillbaka till verkligheten..

Idag jobbade jag och Frida den första dagen den här säsongen, gick jätte bra! Idag var det Fjälldagis där föräldrarna fick komma och lämna in sina ungar i 2 timmar. Det var även ett Engelskt barn med idag och kommer vara hela veckan, när man väl måste prata engelska så märker man hur kass man är på det. Jag trodde jag var någolunda bra i alla fall men det var jag inte ;) ..
Sedan när vi slutat gick vi till Shoppen och sedan till det nya stället där dom säljer hamburgare. Verkligen jätte goda var dom, det rekomenderas! Efter det så åkte vi till Frida för jag skulle färga hennes utväxt, gick väl.. bra ? ;) Ut med färgen och sedan bastu.. Underbart! Åkte hem och myste med SötOlle. Haha det var så roligt, han sa att han gillade hela familjen och Johan & Frida, ingen annan ;)

Nej nu ska jag kika på tv lite och sedan i säng, imorgon blir det jobb och sedan träffa Älskling en snabbis !



Jag saknar min Madeleine :( <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback