När hundar blir illa behandlad eller fel skött blir jag så arg och ledsen.

Bir så fruktansvärt arg och ledsen på samma gång. Att lille Herman ska lämna mig imorn gör så ont, ont i hjärtat, ont o hela jävla mig. Jag får ont för att jag vet att han inte kommer få nån mat eller kärlek när han fått mkt av båda av mig. Han var så himla smal när jag fick honom, har matat honom 4 gånger per dag och det börjar ge resultat. Inga revben som sticker ut på honom längre. Han är så kärleksfull lille Herman, när han sover så ska han ligga uppe på mig, speciellt under natten. Får se hur det här slutar, kommer göra ALLT för att han ska må bra. Om jag måste ta den svåra vägen så gör jag det, allt för att han ska må bra. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback